SAS Weekend -- en dan een puntje tegen de lijstaanvoerder :)

Discussie over Dames 1

SAS Weekend -- en dan een puntje tegen de lijstaanvoerder :)

Berichtdoor Regina » zo feb 21, 2010 10:23 pm

Hoi dames!!! HARTSTIKKE BEDANKD voor jullie kaartje :D van het SAS weekend! Nou, wat zul ik zeggen? Ik vond het wel moi dat jullie aan me hebben gedacht, maar ik was ook tegelijk bedroefd vanwege de leuke herinneringen.... :( MAAR: Blijkbaar hebben jullie over deze weekend genoeg kracht en motivatie kunnen versamelen om tegen de lijstaanvoerder een punkte kunnen te halen. SUUUUPER!!!! :)) Gefeliciteerd, meiden!!! -- Mijn team heeft vorige weekend zaterdag een belangrijke wedstrijd gewonnen -- met onze 3:2 overwinning hebben wij onze kans op een promotie plaats bevestigd (voor nu!). Nou... ook onze saizoen zal nog aanhouden! We zullen zien! Groetjes van jullie grootsde duitse fan!!! R.
Regina

Re: SAS Weekend -- en dan een puntje tegen de lijstaanvoerder :)

Berichtdoor Nummer 4 » wo feb 24, 2010 7:50 pm

Hey Regina,
Het SAS weekend was echt weer erg geslaagd! We hebben alleen niet het spelletje "wie singe die song" kunnen spelen,
want de presentator was er niet!
De wedstrijd er na hebben we echt goed gespeeld! Welke klasse speel je nu in Duitsland?
Wat leuk dat jullie 5 sets spelen! Succes nog dit seizoen!
Nummer 4

Berichtdoor Regina » vr maart 05, 2010 5:44 pm

Nou, en hoe was het met deze bijzondere drankje (weet je nog?? Een italiaans drankje met coffiebonen darin)...??? Hebben jullie ook deze keer an deze "traditie" vastgehouden??? (hee, hee) :) ... BTW: We hebben onze twee(!) wedstrijden vorige zondag verloren--wat jammer!!! Helaas kunt ik niet meedoen omdat ik t'huis was -- in bed!, ziek met een echt vreselijke virus infectie. Nou, volgens mij is daarme onze kans voor een promotie plaats vernietigd... :(
Regina

Berichtdoor Ana » zo maart 14, 2010 12:55 pm

Dat bijzondere drankje was uiteraard mee! Geen SAS-weekend zonder Sambuca zullen we maar zeggen. Sterker nog; we hebben meer dan éénmaal op je geproost....!
Ana

Berichtdoor Regina » za maart 20, 2010 12:04 pm

nou, hartstikke bedankt, dames! Ik vind het HEEL leuk dat jullie op mij hebben geproost!!! :lol:
Regina

Keer terug naar Dames 1